Fandom

Sürekli Dizi

Ölüm Yumrukları

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

"Ölüm Yumrukları"
Sezon 1, Bölüm 4
DeathPunchiesTitlecard.png
Üretim Kodu: 105
İlk Yayınlanış Tarihi: 27 Eylül 2010
Türkiye'de Yayınlanış Tarihi: 2 Şubat 2012
Bölüm ile ilgili
Yönetmen:
Hikaye:
Yazan ve Storyboardcu Kişi:
Bölüm Rehberi
Önceki
"Kafeinli Konser Biletleri"
Sonraki
"Bedava Pasta"
TRANSKRİPT

Ölüm Yumrukları Sürekli Dizi'nin 4. bölümüdür. İlk yayınlanış tarihi 27 Eylül 2010, Türkiye'deki yayınlanış tarihi ise 2 Şubat 2012'dir.

Özet

Yumruk atmacayı kazanmak için, Rigby dövüş sanatları kitabının bir sayfasını çalar ve listelenen hareketleri kullanarak saplantı haline gelir.

Olay

Mordecai ve Rigby yeni aldıkları Kazı Şampiyonları olan video oyununu oynarlar. Mordecai 1. oyuncu olmak ister, ama Rigby karşı çıkar, o da 1. oyuncu olmak ister çünkü 2. oyuncu iğrenç bir kazma ile kazar. 1. oyuncu olmak yumruk atmaca oynarlar ve Mordecai kazanır. Rigby, Mordecai'ye kızar. Mordecai odasını dağıtır. Rigby odada bir kitap bulur. Ölüm Kwon Do'nun numarası yazmaktadır. Ölü Van Do'da Sensei ile tartışırlar, Rigby Sensei'nin saç kesimiyle ilgili kavga eder ve Rigby ölüm yumruğu kağıdını çalar. Ölüm Yumruğu'nu park çalışanlarının üzerinde dener. Mordecai Ölüm Kwon Do kitabını bulur ve onun da güçleri olur. Mordecai ve Rigby düello yaparlar. Rigby Mordecai'ye yumruk attığında işe yaramaz çünkü Mordecai'de Ölüm Bloğu vardır. Mordecai ve Rigby lavlarda ölmek üzeridir. Mordecai Rigby'e yumruk attığı zamanları hatırlar ve bilerek yenilmiş takliti yapar. Lavlardan kurtulmak için ya Ölüm Fırlatması'nı ya da Ölüm Atlayışı'nı kullanmaları gerekir, ölüm atlayışını seçerler. Eve döndüklerinde, Rigby 1. oyuncu Mordecai ise 2. oyuncu olur. Rigby salyangozlarında kötü olduğunu bilmez ve salyangoza çarpar. Bu sefer 2. oyuncu olmak ister ve bölüm biter.

Hatalar

  • Kitapta, Ölüm Atlayışı değiştiğini pozisyonda tavsir etmiştir. Ancak Mordecai farklı bir konumda göstermektedir.

Karakter Görünümleri

Diğer Karakterler

Galeri

Deathpucnh.png

Ölüm Yumrukları bölümünün galerisine bakmak için buraya basınız.

Also on Fandom

Random Wiki