Fandom

Sürekli Dizi

Amadeus Restoranı

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

"Amadeus Restoranı"
Sezon 4, Bölüm 37
Amadeus.png
Üretim Kodu: 440
İlk Yayınlanış Tarihi: 12 Ağustos 2013
Türkiye'de Yayınlanış Tarihi: 12 Aralık 2013
Bölüm ile ilgili
Yazan ve Storyboardcu Kişi:
Bölüm Rehberi
Önceki
"Parti Zamanı"
Sonraki
"Çamaşır Derdi
(5. Sezon)"
TRANSKRİPT

Amadeus Restaurantı, Sürekli Dizi'nin 4. sezonunun 37. bölümü ve sezon finali (serinin 116. bölümüdür). ABD'deki 12 Ağustos 2013'te, Türkiye'de ise 12 Aralık 2013 tarihinde yayınlanmıştır.

Özet

Mordecai, Margaret'a kız arkadaşı olma teklifi eder.

Olay

Bölüm başladığında Mordecai ile Margaret birlikte el ele tutuşurlar. İtalyan restaurantında Mordecai köfteyle oyun oynar ve Margaret güler. Sonra, eğlence parkına giderler ve sokak dansçısı ile dans ederler, fotoğraf kulübesinde fotoğaf çekilirler ve dönme dolapta öpüşürler (Türkiye'de öpüşme sahnesi kesilir). Daha sonra, Mordecai Margaret'e çıkma teklifi etmek için prova yaptığında Rigby gelir. Mordecai, onu bu akşam yemeğe götüreceğini söyler. Rigby nereye? diye dalga geçer. Mordecai Amadeus Restoranına diye söyler. Rİgby nasıl ödeyeceksin diye sorunca, Amadeus dolarla diye cevap alır.Modecai yola çıkar. Margareti arayıp gecikicem der. Mordecai rezervasoyn yaptırırken, birden FBI ajanları Mordecai'yi yakalar. Bir odada parktaki bütün çalışanlar sogulanmaya başlar. Sonra içeriye bi adam ve kadın ajan girer. Mordecai neden gözaltına alındık diye sorar. Kadınise 'Bu sahte Amadeus dolarlarının üzerine parmak izlerin var der. Ardından hapse gidiyorsunuz der. Adam Ajan ise Bütün deliler alehinize masum olduğunuzu ispat edin der. Thomas iseben sadece Stajyerim der. Herkes Thomasa kızar. Herkes neden sözediyorsunuz der. Pops ise ben yaptım! der, Sahte parayı onlara ben verdim! Bana ise şapkalı bir adam verdi der. Pops onlara adamın kartını verir. Kadın ajan bu bir kanıt değil onlara götürün der. Mordecai randevumu kaçıramam der. Mordecai randevuya gitmem karşılığında size o adamı getirecem der. Hazırlanıp restorana giderler. Margaret restorana gelir. Şapkalı adam gelir. Mordecai ve Rigby yanına gider. Ondan Amadeus dolarlarını isterler. Margaret yanlarına gelip nolduğunu sorar. Şakalı adam asıl kimliğini gösterir. Savaş başlar. Mordecai ona teklif eder. Margaret Milten Ünivesitesini kazandığını söyler. KIıx arkadaşı olamayacağını söyleyip ağlayıp gider. Amadeus Martinez Capicola çetesindekileri öldürür...

Karakterler

Galeri

Bu bölümün galerisine buradan bakabilirsiniz.

Kaynaklar

Also on Fandom

Random Wiki