FANDOM

Daimi Epik Son Savaş, uzun bir serinin final bölümü, 8.Sezon'un 29-30-31.Bölümü. Serinin 259-260-261.Bölümleridir.

"Daimi Epik Son Savaş"
Sezon 8, Bölüm 29-30-31
Üretim Kodu: 829/830/831
İlk Yayınlanış Tarihi: 16 Ocak 2017
Türkiye'de Yayınlanış Tarihi: 20-21 Haziran 2017
Bölüm ile ilgili
Yazan ve Storyboardcu Kişi:
  • Madeline Queripel & Alex Cline (Kısım 1)

Minty Lewis, Ryan Pequin, Andres Salaff, Benton Connor, Owen Dennis, Madeline Queripel ve Sam Spina (Kısım 2)

Bölüm Rehberi
Önceki
"Neşelen Pops"
Sonraki
"-"
TRANSKRİPT

Özet

Pops kötücül ikizi Anti Pops'la savaşmak zorundadır.

Olay

Kısım 1: Pops Lolliland'a ulaşmış halılarda yazan her şeyi öğrenmiştir. Anti Pops geç kalmıştır. Bu sırada ekip tuzak kurup Anti Pops'u yenmek isterler. Tuzakları hazırlarlar. Anti Pops gelir konuştuktan sonra savaşmaya başlarlar. Anti Pops bu tuzaklara yakalanır. Ama bir şey olmaz.

Kısım 2:Anti Pops bundan sadece gıdıklandığını söyler. Hiç bir şey olmamıştır. Anti Pops kim kimi indirirse kazanır der anlaşırlar. Pops'un yenmesine rağmen Anti Pops buna uymaz.Arkadaşları emriyle ateş eder. Birden Yayın çıka gelir ve Disk Ustaları'nı yok edeceğini söyler. Bu sırada HD DVD Blu-Ray Yavru Ördekler Recap Robot Şans Sureshot Kürdan Sally Sonsuz Gençliğin Koruyucuları Gary Carter ve Briggs Ölüm Parti Atı 42699 ve Kas Adam ile Çak Beşlik Hayalet'in ısrarları sonucunda da Lolliland'in Koruyucusu yardıma çıkagelirler. Yavru Ördekler birleşir ve herkesi içine alır birleşir (Lolliland'ın Koruyucusu Hariç) Yayın'ı yenerler. Bu sırada Anti Pops Lolliland'in bir kısmını siler bu silme içinde Kas Adam ve Çak Beşlik Hayalet'te silinir. Pops çok sinirlenir. Anti Pops kalan her şeyi siler. (Mordecai ve Rigby hariç). Tam evren sıfırlanacakken Mordecai ve Rigby yüzünden bir zaman kırılması oluşur ve evren sıfırlanmaz.

Güç(Kısım 3):1.Bölümde Gücün aynısı yaşanır Rigby duvara çarpmadan sanki ben bu olayı yaşamıştım der. Her şeyi hatırlar. Mordecai'a anlatır. İnanmaz. İspat olarak Blu-Ray'in oluşturduğu Hatıra Bluray'i gösterir. Mordecai ona dokunur her şeyi hatırlar. Güç piyanosunu alarak geri giderler. Güçle Anti Pops'u durdurmaktır planları. Ama Anti Pops çok güçlüdür. bir ışınla güç piyanosu kırılır. Mordecai'ın başı tehlikeye girmezken Rigby'nin girer. Pops'tan yardım ister. Bu sırada tüm gerçekliğin yapısıda bozulmaktadır. Pops ikisini de kurtarır. Kalbinin sesini dinler ve sarılmayla Anti Pops'un içindeği kötülüğü siler ama onu bırakırsa tekrar kötü olacaktır. Bu yüzden bırakmayacağını söyler. İkisi güneşe gider ve ölürler. Anti pops'un güçlerinin etkisi terse döner sildiği her şey geri gelir. Nihayet Kubbe'yle dünyaya geri inerler. Herkes birbirini görür. Rigby ile Eileen Çak Beşlik Hayalet ile Celia Mordecai ve sonradan tanıştığı Stef evlenirler. Bu olaylar olurken aradan toplam 25 yıl geçmiştir. Bay Maellard'te ölmüştür. Herkes mutlu huzur içinde yaşarlar ama Pops olmadığı için içlerinde daima hep burukluk olacaktır...

Görülenler

Mordecai

Rigby

Benson

Pops(Mega-Kranus)

Skips

Kas Adam

Çak Beşlik Hayalet

Eileen

Anti Pops (Malum-Kranus)

Frivola-Kranus

Quadravi-Kranus

Tuhaf Mantar Adam

Lolliland'in Koruyucusu

Gilfoyle

Eggum-Kranus

HD DVD

Blu-Ray

Bebek Ördekler

Andy

Carter ve Briggs

Gary

Ebedi Gençliğin Koruyucuları

Parti Atı 42699

Ölüm

Şans Sureshot

Kürdan Sally

Recap Robot

Yayın

Yayın Bot Kutusu

Bay Maellard

Del Hanlon

Margaret

Starla

Kas Adam ve Starla'nın İlk Çocuğu

Celia

Pam

Leroy

Techmo

Mordecai'ın Ebeveynleri

Rigby'nin Ebeveynleri

Don

Stef

Rigby ve Eileen'in Çocukları

Mordecai ve Stef'in Çocukları

Kas Adam ve Starla'nın Diğer Çocukları

Çak Beşlik Hayalet ve Celia'nın Oğlu

Galeri

Resme tıklayın

Also on FANDOM

Random Wiki