Fandom

Sürekli Dizi

Eileen

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

Eileen
Littlemolegirl.png
Biyografik Bilgi
İşi: Kahve Dükkanı Garsonu
Türü: Köstebek
Cinsiyet: Kız
Saç Rengi: Kahverengi
Tanıdıkları: Margaret
Çizgi film İle İlgili Bilgiler
Seslendiren Kişi: Minty Lewis
Türkçe Seslendiren: Işıl Kılıç
İlk Çıktığı Bölüm: "Beyin Silici"
En Son Çıktığı Bölüm: "Tent Trouble"

Eileen Roberts,Sürekli Dizi'nin yardımcı ana karakterlerinden biridir. En iyi arkadaşı Margaret'la birlikte bir kahve dükkanında garson olarak çalışıyordur, seslendirmesi Minty Lewis; Türkçe versiyonunda Işıl Kılıç tarafından yapılıyordur.

Görünüm

Eileen insan biçiminde bir köstebektir, üzerine garson üniforması giyer, kahverengi saçlıdır. Giydiği üniforma, mavi yakalı ve kollarının ucu mavi renkte olan sarı bir gömlek ve sarı bir etekten oluşur. Mavi bir saç tokası takar. Ten rengindedir ve kuyruğu açık kahverengidir.

Kişilik

Eileen, Rigby'ye âşıktır ama Rigby ona karşı aynı tepkiyi vermez ama "Kamp Yapmak İyi Olabilir" bölümünde Rigby de ondan hoşlanmaya başlar, Rigby'nin barfiks çekmeyi öğrenmesine yardım etmiştir, çok iyi kalplidir ve Türkiye'de henüz yayınlanmamış olan "Return of Mordecai and the Rigbys" bölümünde Rigby, grup arasında çıkan tartışmaya çözüm bulmasında onu cesaretlendirmiştir ve Rigby, grubu barıştırmıştır.

İlişkileri

3. sezon'un sonlarında Rigby Eileen aşık olmaya başlamıştır. "Günlük" adlı bölümde Eileen'in gözlüksüz iken çok güzel olduğunu söyler. Ve o bölümün sonunda Eileen gözlüksüzdür.

Also on Fandom

Random Wiki