Fandom

Sürekli Dizi

Gümüş Adam

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments2 Share

"Gümüş Adam"
Sezon 5, Bölüm 2
Gümüş1.png
Üretim Kodu: 502
İlk Yayınlanış Tarihi: 2 Eylül 2013
Türkiye'de Yayınlanış Tarihi: 4 Haziran 2014
Bölüm ile ilgili
Yazan ve Storyboardcu Kişi:
Bölüm Rehberi
Önceki
"Çamaşır Derdi"
Sonraki
"Benson'ın Arabası"
TRANSKRİPT

Gümüş Adam, Sürekli Dizi'nin 5. sezonunun ikinci bölümü (ve serinin 118. bölümdür). ABD'de 2 Eylül 2013'te, Türkiye'de 4 Haziran 2014'te yayınlanmıştır.

Özet

Çocukların video oyunu almaları için para kazanmaları gerekir bu yüzden Benson'dan iş isterler. İşler ağırlaşınca Gümüş Adam'ı pencereden sokak performansı sergilerken görürler ve onlarda sokak performansı yaparlar.

Olay

Mordecai ve Rigby, onunla büyüdükleri Zombiler Dönüyor Serisi'nin son oyunu olan Zombiler Dönüyor 4:Büyük Final oyununun reklamını görür ve ondan almak isterler. Benson'ın yanına gidip ondan iş isterler. Benson'da yerlerin cilalanması işini onlara verir. Mordecai ve Rigby işi yarım yamalak yaptığı için Benson onları uyarır ve eşyaları çıkarmaları gerektiğini söylemektedir. Tam buzdolabını kaldırırken pencereden müzik sesi duyarlar,baktıklarında ise Gümüş Adam'ı dans ederken görürler. Dansı karşılığında parktakiler ona para atmaktadır. Mordecai ve Rigby de sokak performansının iyi para getireceğini düşünür ve sokak performanslarını sergiledikleri zaman büyük ilgi görürler. Gümüş Adam bunları görür ve onları taklit etmeye başlar. Taklit edildiklerini öğrenen Mordecai ve Rigby, Gümüş Adamla tartışırlar ve o sırada Sokak Performanslarının Tanrısı ortaya çıkar ve onları mücadeleye sokar. 2 tarafta mükemmel sokak performansları sergilerler fakat en çok Mordecai ve Rigby'ninki beğenilerek kazanırlar. Bölümün son sahnesinde ise Mordecai ve Rigby video oyunlarını alıp onun keyfini çıkarırlar. O arada da Sokak Performanslarının Tanrısı ayrobik hareketler yapar. Benson da Sokak Performanslarının Tanrısı'nın ayrobik hareketler yaptığı yerlerin temizlenmesini isterler.

Karakterler

Galeri

Gümüş Adam bölümünün galerisi için buraya tıklayınız.

Kaynaklar

Also on Fandom

Random Wiki