Fandom

Sürekli Dizi

Kafeinli Konser Biletleri

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

"Kafeinli Konser Biletleri"
Sezon 1, Bölüm 3
Caffeinated concert title.png
Üretim Kodu: 102
İlk Yayınlanış Tarihi: 20 Eylül 2010
Türkiye'de Yayınlanış Tarihi: 2 Şubat 2012
Bölüm ile ilgili
Yönetmen:
Yazan ve Storyboardcu Kişi:
Bölüm Rehberi
Önceki
"Sandalyeleri Dizin Yeter"
Sonraki
"Ölüm Yumrukları"
TRANSKRİPT

Kafeinli Konser Biletleri Sürekli Dizi'nin 1. sezonunun 3. bölümüdür. İlk yayınlanış tarihi 20 Eylül 2010 , Türkiye'de ise 2 Şubat 2012'dir. İlk kez Mordecai'n sevgilisi, Margaret olmuştur.

Özet

Popüler bir rock grubunun konserini izlemek için, fazla mesai yapmaya çalışırlar fakat Mordecai ve Rigby bir kahve tarafından kafein bağımlısı yapılır.

Olay

Mordecai ve Rigby Kahve Dükkanı'nda TV izliyorlardır.Kodeste canlı Metal Yumruk konseri olduğunu öğrenirler.Metal Yumruk'un hedef kitlesi 11-15 yaş arası olmasına rağmen Rigby'de gitmek ister çünkü 3.sınıftan beri onların hayranıdır.Mordeca istememesine rağmen,Margaret'ın gideceğini öğrendiğinden o da gitmek ister.

İkili Benson'a fazla mesai istediklerini söylerler.Pops ve Skips'in teşvikiyle Benson kabul eder.Fazla miktarda kahve içmek işlerini bitirmelerine yardımcı olur.Sıra bilet almaya geldiğindeyse sadece daha pahalı olan VIP biletlerin kaldığını öğrenirler.

Sonra Benson'dan daha çok iş isterler. Benson'da "Yapılacak iş kalmadı ama çimleri biçerseniz başka."der.

Karakter Görünümleri

400px-Cct.png

Diğer Karakterler

Galeri

300px-Caffee.png

Kafeinli Konser Biletleri bölümünün galerisine bakmak için buraya basınız.

Also on Fandom

Random Wiki