Fandom

Sürekli Dizi

Margaret'ın Sırlarının Bekçisi

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

Margaret'ın Sırlarının Bekçisi
Regular-show-diary-guard-of-margarets-secrets-1280x725.png
Biyografik Bilgi
Yaşadığı Yer: Margaretin Günlüğü
İşi: Margaret'in Günlükteki sırlarını korumak.
Türü: Neonsu Dev Alakarga
Cinsiyet: Kız
Saç Rengi: Kırmızı
Göz Rengi: Beyaz
Tanıdıkları: Margaret
Çizgi film İle İlgili Bilgiler
Seslendiren Kişi:  ?
Türkçe Seslendiren:  ?
Göründüğü Bölüm: "Günlük"

Margaret'ın Sırlarının Bekçisi,Margaret'a benzeyen dev ve neon yapıya sahip bir Günlük Koruyucusudur.

İlk ve son çıkışı Günlük olan Günlük Koruyucusu,Margaret'in günlüğünü okumayı başaran Mordecai ve Rigby'i günlüğü aldıkları için cezalandırma görevini yerine getirmeye çalışır. Fakat Mordecai ve Rigby onu yenerek işini yapmasına engel olurlar.

Özellikler

Günlük koruyucusu,güçlü, dev bir koruyucu olmasına karşı, Amerakilalılar tarafından Ateş Prensesine benzetilir.

Neonumsu bir ateş benzeri gücü kolunda toplar ve düşmanlarına püskürtür.

Görünüm

Başında sarı bir tac olan, üstünde bir kadın savaş zırhı bulunan ve etrafına bir neonumsu ateş şeklinde bir ışık yayar. Tıpkı Margaret'e benzer.

Kişilik

Margaret'in Günlük Koruyucusu, tıpkı dizinin Düşmanları'na benzer fakat onun amacı sadece Margaretin sırlarını korumaktır. Kızgın, ağırbaşlı ve koruma iç güdüsüyle dolu bir koruyucudur.

Yetenekler

Ateş Büyüsü = Mordecai ve Rigby'e yumruk atarken elindeki ateş büyüsünü kullanmıştır.

Üstün Sinir =Margaret'in sırlarını okumaya çalışan Mordecai ve Rigby'e karşı büyük bir sinirle Ateş Büyüsünü ortaya çıkarmıştır.

İlişkiler

Mordecai ve Rigby:

Mordecai ve Rigby'i kendine düşman olarak görür. Çünkü muhafızlığını yaptığı Margaret'in Günlüğünü okumaya çalışırlar.

Margaret :

Margaret'i sever çünkü Margaret hem onun yaratıcısı hemde günlüğünün sahibidir. Onu arkadaşı gibi görür ve korumaya çalışır.

Also on Fandom

Random Wiki