Fandom

Sürekli Dizi

Ybgir

Bu wikide 328 sayfa vardır
Add New Page
Comments0 Share

Ybgir
Ybgir fotosu.png
Biyografik Bilgi
Yaşadığı Yer: Ters Boyut
İşi: Büyü Bozan canavar
Türü: Rakunumsu Canavar
Cinsiyet: Erkek
Saç Rengi: Siyah
Göz Rengi: Mor
Tanıdıkları: Diğer Ters Boyut yaratıkları
Çizgi film İle İlgili Bilgiler
Seslendiren Kişi:  ?
Türkçe Seslendiren:  ?
Göründüğü Bölüm: "Büyü"

Ybgir, Rigby'nin Ters Boyuttaki halidir. Ygbir, dizinin Büyü bölümünde ortaya çıkmıştır. Ters Boyuttan,su buharlı bir isim yazan aynadan çıkar ve asıl görevleri parktakileri negatifleştirmektir. Ybgir,aynı zamanda Rigby'nin Ters Boyut hali ve benzeridir.Kas Adam,Rigby'e büyüyü nasıl bozmasını öğretir ve bunun sayesinde hem büyü bozulacak hemde Ters Boyuttan canavar gelecektir.Rigby'nin büyüyü bozması için tuvalete girip kapıyı kilitlemesi,lavabodaki bütün sıcak su çeşmesini açması,ve aynadaki buhara RİGBY yazması gerekmektedir. Ve yazıya bakarak adını 3 kez söylediğinde,Ybgir ortaya çıkmıştır.

Özellikler

Ybgir, Rigby'nin aksine kaslı,dev ve iri yapılı,siyah bir rakundur. Mor gözleri ve beyaz çizgileriyle Rigby'nin negatif hali olduğu apaçık bellidir.İri pençeleriyle tuvaletteki bir adamı çatıdan daha yukarı uçurmuştur.

Kişilik

Ygbir, bir canavar olduğu için, diğerleri gibi insanları öldürmeyi planlayan bir canavardır. Yaratıcısı olmasına rağmen, Rigby'e ve arkadaşlarına saldırır.

İlişkiler

Ters Boyut arkadaşları: Ters Boyut arkadaşları aslında Ters Boyuttan gelmez, Ybgir'in pençe attığı insanların negatifleşmiş halidir. Buna Benson, Kas Adam gibi park çalışanları dahildir.

İnsanlar:Ybgir,insanların düşmanıdır. Asıl amacı negatifleştirdiği insanlardan ordu yaparak dünyayı negatifleştirmektir.

Ek Bilgiler

  • Rigby'nin büyüyü bozması olayı Bloody Mary efsanesine benzer.

Also on Fandom

Random Wiki